Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią obsłuży Tarczę Finansową dla przedsiębiorców!
Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią obsłuży mikro oraz małe i średnie przedsiębiorstwa w ramach# uruchomionego przez rząd programu Tarczy Antykryzysowej. Dla najbardziej zagrożonych przedsiębiorstw w Polsce trafi aż 75 miliardów złotych.
Wnioski i wypłaty subwencji są obsługiwane przez system bankowości internetowej Banku. Przedsiębiorcy będący Klientami Banku Spółdzielczego w Nakle nad Notecią mogą składać wnioski wyłącznie w wersji online, tj. po zalogowaniu się do bankowości internetowej.
Z rządowego wsparcia Tarczy Finansowej za pośrednictwem Banku Spółdzielczego w Nakle nad Notecią mogą skorzystać firmy, które m. in. nie zalegają z płatnościami podatków i składek na ubezpieczenia społeczne i odnotowały spadek przychodów o co najmniej 25% w dowolnym miesiącu po 1 lutego 2020 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca lub analogicznego miesiąca ubiegłego roku.
Poniżej przedstawiamy więcej szczegółów:
Tarcza Finansowa PFR dla mikrofirm
- dla firm zatrudniających od 1 do 9 pracowników,
- finansowanie w postaci prostych subwencji wypłacanych za pośrednictwem banków,
- do maksymalnej kwoty 324 tys zł (średnio ok 70-90 tys. zł) na 3 lata,
- środki bezzwrotne do 75% subwencji po 12 miesiącach pod warunkiem prowadzenia działalności i utrzymania poziomu zatrudnienia w ciągu 12 miesięcy.
Tarcza Finansowa PFR dla Małych i Średnich Firm
- dla firm zatrudniających od 10 do 250 pracowników,
- finansowanie w postaci prostych subwencji wypłacanych za pośrednictwem banków,
- do maksymalnej kwoty: 3,5 mln zł (średnio 1,9 mln zł) na 3 lata,
- środki bezzwrotne do 75% subwencji po 12 miesiącach pod warunkiem prowadzenia działalności, utrzymania poziomu zatrudnienia w ciągu 12 miesięcy oraz zanotowania straty na sprzedaży.
Zapraszamy na stronę informacyjną Banku poświęconą subwencjom z Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR)
Banki Spółdzielcze zrzeszone w Spółdzielczej Grupie Bankowej oferują swoim Klientom pomoc w ramach tarczy dzięki olbrzymiej pracy włożonej przez pracowników całego Zrzeszenia i dzięki narzędziom technicznym udostępnianym przez SGB-Bank i Krajową Izbę Rozliczeniową. Ogrom działań wdrożonych po raz pierwszy na taką skalą i w rekordowo szybkim czasie pokazuje, że – podobnie jak to było np. w przypadku płatności mobilnych – Grupa SGB nie tylko doścignęła komercyjną konkurencję, ale jest w stanie wyprzedzać ją o krok. Przypomnijmy, że Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią oferuje swoim Klientom, poza tradycyjną bankowością, również bankowość internetową, mobilną oraz biometryczną, a także cały wachlarz płatności mobilnych: BLIK, Google Pay, Apple Pay, GarminPay i FitbitPay.
Serdecznie zapraszamy również na stronę informacyjną poświęconą innym rozwiązaniom, narzędziom i poradom Banku w dobie pandemii koronawirusa.
Materiał:
Tomasz Kokoszewski
Kierownik Zespołu Produktów Bankowych,
Wsparcia Sprzedaży i Marketingu
Materiał Partnera - Artykuł Sponsorowany
Czytaj również
Podstawowe szkolenie łączników i zwiadowców. Zajęcia w Kowalewku
W ramach rocznego planu pracy zatwierdzonego przez #Komendę Jednostki w Kowalewku trwają zajęcia z zakresu budowy i obsługi motocykli typu Honda 125 SL, a także qadów Yamaha Grizzly 550.
(czytaj więcej)Światowy Dzień Chorych na Hemofilię. Zaburzenia krzepnięcia krwi
Wczoraj obchodziliśmy Światowy Dzień# Chorych na Hemofilię.
(czytaj więcej)Ochrona przed niechcianymi wiadomościami. Nowe zabezpieczenia
Przedsiębiorcy telekomunikacyjni świadczący #usługi SMS podłączyli się do systemu telegraf.cert.pl, służącego do przekazywania wzorca fałszywej wiadomości SMS. Dzięki czemu blokowane będą oszukańcze wiadomości SMS, które są zgodne z przygotowanymi przez CSIRT NASK wzorcami.
(czytaj więcej)Wskoczył do rzeki, by ratować nastolatkę. Ryzykował własnym życiem (film)
Starszy aspirant Łukasz Grabowski z Komendy #Miejskiej Policji w Toruniu, ryzykując własne życie, uratował młodą kobietę. Nie zważając na silne prądy i niską temperaturę wody, funkcjonariusz ruszył na pomoc 16-latce, która tonęła w nurcie Wisły.
(czytaj więcej)