Dziś mamy 21 czerwca 2021, poniedziałek, imieniny obchodzą:

28 października 2020

Marka „Polskie Przetwory” Krajowej Spółki Cukrowej wyróżniona nagrodą „100% Polski Produkt”

fot. pow.

fot. pow.

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. otrzymała nagrodę „100% Polski Produkt” za markę# „Polskie Przetwory”. Od teraz takie produkty marki jak keczupy, koncentraty pomidorowe czy soki produkowane przez Zakład KSC S.A. we Włocławku będą mogły być oznaczane logotypem „100% Polski Produkt”. Nagrodę dla marki „Polskie Przetwory” odebrał Radosław Zacharek, Dyrektor Zakładu KSC S.A. „Polskie Przetwory” z siedzibą we Włocławku.

W konkursie „100% Polski Produkt”, organizowanym przez redakcję tygodnika „Do Rzeczy”, nagradzane są najlepsze produkty lub usługi, do których wytworzenia użyto komponentów, technologii, know-how i kapitału polskiego. Konkurs skierowany jest do polskich firm, które z powodzeniem podnoszą wartość własnych marek i odnoszą sukcesy rynkowe w Polsce i za granicą. W tegorocznej edycji plebiscytu jedną z nagród otrzymała Krajowa Spółka Cukrowa S.A. za produkty marki „Polskie Przetwory”.

Polscy konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na pochodzenie nabywanych produktów. Cieszy fakt, że taka postawa szczególnie widoczna jest w odniesieniu do dóbr wytwarzanych w rodzimym sektorze spożywczym. Tego typu decyzje zakupowe prowadzą nie tylko do nabywania wysokiej jakości lokalnych produktów, ale wspierają także krajową gospodarkę, w tym polskie przedsiębiorstwa i cały sektor rolny – mówi Radosław Zacharek, Dyrektor Zakładu KSC S.A. „Polskie Przetwory” – Jesteśmy dumni z otrzymanej nagrody. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, by dostarczać naszym odbiorcom najwyższej klasy produkty w każdym z segmentów działalności Krajowej Spółki Cukrowej – dodaje Dyrektor.

Produkty „Polskie Przetwory” wytwarzane są przez Zakład Krajowej Spółki Cukrowej S.A. „Polskie Przetwory” we Włocławku. Flagowym produktem marki „Polskie Przetwory” jest ketchup łagodny i pikantny. Jego receptura, inspirowana tradycyjnymi przepisami, została specjalnie dostosowana do preferencji smakowych Polaków. Zakład we Włocławku wytwarza również koncentraty i soki pomidorowe, sosy pomidorowe do makaronów i ryżu, jabłka prażone czy marmolady. Dostawcami owoców i warzyw do zakładu we Włocławku są w znaczącej większości okoliczni plantatorzy z Kujaw. Produkty oznaczane logotypem „Polskie Przetwory” doceniane są przez niezależnych ekspertów, marka posiada już m.in. certyfikat „Produkt Polski”.

 

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. z siedzibą w Toruniu powstała w 2002 roku w wyniku konsolidacji trzech polskich spółek cukrowych Skarbu Państwa. KSC jest obecnie największym w Polsce oraz liczącym się producentem cukru buraczanego w Europie. W roku obrotowym 2018/2019 udział Krajowej Spółki Cukrowej S.A. w polskim rynku cukru wynosił ok. 40%. Odbiorcami produktów spółki sprzedawanych pod marką „Polski Cukier" są zarówno firmy polskie, jak i koncerny międzynarodowe. W skład koncernu wchodzą oddziały: 7 cukrowni (Dobrzelin, Kluczewo, Krasnystaw, Kruszwica, Malbork, Nakło, Werbkowice), Terminal Cukrowy w Gdańsku, Zakład „Polskie Przetwory” we Włocławku oraz kilka produkcyjnych spółek zależnych, m.in.: Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie „Młyny Stoisław”, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego „Trzemeszno”, Fabryka Cukierków „Pszczółka”.

 

Materiał Partnera

Oceń artykuł: 12 6

Czytaj również

udostępnij na FB
0

Ocena pracy zdalnej przyczyną konfliktu między pracownikami a pracodawcami?

Przedsiębiorcy częściej niż pracownicy źle oceniają jakość# pracy zdalnej. Po upływie kilkunastu miesięcy, zastosowany w wielu przypadkach po raz pierwszy model zdalnego zatrudnienia, przynosi gorsze efekty zdaniem co trzeciego pracodawcy. Najmniej zadowoleni z home office są przedstawiciele handlu, przemysłu i mikrofirm. Opinię pracodawców podziela co piąty pracownik, a wielu z nich nie wie, jak się ocenić – wynika z badań przeprowadzonych dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Nikt jednak nie ma wątpliwości, że nie ma już powrotu do rzeczywistości sprzed Covid-19.

(czytaj więcej)
0

Czym galerie handlowe przyciągają klientów? Przedstawiamy wyniki sondy

Co jest najważniejsze dla odwiedzających centra handlowe po# pandemii? Według wyników najnowszego badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Cushman & Wakefield nadrzędne dla klientów odwiedzających centra handlowe są: możliwość dokonywania zakupów na miejscu, bez korzystania z internetu oraz możliwość zrobienia spontanicznych, nieplanowanych zakupów. Najmniej ważny dla konsumentów okazuje się udział w eventach organizowanych na terenie centrum oraz korzystanie z oferty fitness.

(czytaj więcej)
0

Zadbaj o wątrobę. Sprawdź jak ją chronić!

Co szkodzi wątrobie? Jak ją chronić, by służyła nam jak najdłużej? Dowiesz się dzięki kampanii „Listy od W.”

(czytaj więcej)
0

Ranking opieki nad dziećmi. Polska zajęła 27. miejsce

Według raportu UNICEF, Luksemburg, Islandia, Szwecja, Norwegia i Niemcy zajmują# najwyższe miejsca w rankingu dotyczącym opieki nad dziećmi wśród 41 krajów OECD i UE. Na najniższych miejscach uplasowały się: Słowacja, Stany Zjednoczone, Cypr, Szwajcaria i Australia. Polska zajęła 27. miejsce.

(czytaj więcej)